نماشویی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

روش های مختلفی برای نماشویی وجود دارد که بسته به اینکه ساختمان در چه شرایطی قرار دارد متفاوت است .متراژساختمان ، اینکه ساختمان چند طبقه است و اینکه نمای ساختمان از چه متریالی درست شده است کاملا در اینکه از چه روش شست و شوی نما برای آن استفاده کنیم متفاوت است . در این مقاله قصد داریم در مورد بهترین روش نماشویی ساختمان اطلاعاتی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

همانطور که دیدید و مطالعه کردید روش های بسیار متفاوتی برای نماشویی انواع ساختمان وجود دارد . در گذشته روشی که بیشتر از بقیه مورد استفاده قرار میگرفته روش شستن نمای ساختمان با استفاده از داربست بوده است. این روش مزایا و معایب و البته سختی های مخصوص به خودش را داشت اما با گذشت زمان و بوجود آمدن تکنولوژی های جدید روش های نوین و جدید تری برای شستن نمای انواع ساختمان بوجود امد که بسیاری از شست و شوهای نما غیرممکن را برای ساختمان ها ممکن کرد. و بعد از آن این روش ها که بسیار روش های نوینی در این زمینه یعنی نماشویی ساختمان بودند همه گیر شدند.

روش های جدید روش هایی هستند که برای شستشوی ساختمان های بلند و نماکاری های سخت نیز بسیار مورد استفاده قرار گرفته است . یکی از این روش ها نماشویی بدون داربست و شست و شوهایی است که کارکنان و پرسنل تیم نماشویی با طناب از بالای ساختمان تا پایین آن را طی میکنند و در مسیری که از بالا تا پایین می آیند تمام نما را با استفاده از مواد شوینده می شویند . البته انتخاب نوع شستشو و انتخاب اینکه از چه مواد شوینده ای استفاده کنند بستگی به نوع ساختمان و جنس نما دارد که بسته به ساختمان های مختلف و نماهای متفاوت فرق می کند.

یکی از این روش ها روش های نماشویی با واتر جت است یعنی همانطور که فرد شوینده ی نما از بالا تا پایین ساختمان را با طناب به پایین می آید همزمان با استفاده از دستگاه واترجت نما را می شوید. این روش ها نسبت به شستشوهایی که با استفاده از داربست در گذشته انجام می شدند بسیار سریع تر و از لحاظ ایمنی بهتر هستند. اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که این روش ها نیاز به تخصص بالایی در زمینه نماشویی ساختمان دارند چرا که اگر در این روش ها ایمنی به شکل کامل رعایت نشود ممکن است خدای ناکرده مشکلات زیادی را به بار بیاورد .

برای انتخاب بهترین روش نماشویی ساختمان میتوانید از مشاورینی که در زمینه نماشویی در شرکت های معتبر کار در ارتفاع مشاوره میدهند کمک بگیرید . برای این منظور سعی کنید شرکتهای معتبر و حرفه ای در این زمینه را شناسایی کرده و با آنها در تماس باشید. بعد از اینکه روش نماشویی ساختمانتان را  انتخاب کردید اقدام به پیدا کردن شرکت مناسب برای این مورد بفرمایید . این نکته را در نظر داشته باشید که برای انتخاب این شرکت اصلا بر روی قیمت چانه نزنید چرا که شرکت هایی که واقعا از لحاظ اصول ایمنی و از لحاظ اعتبار شرکت های موجهی باشند ارزش اینکه بخواهید برای هر متر از نماشویی هزینه بیشتری بپردازید ارزشش را دارند.

نماشویی...
ما را در سایت نماشویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا wash02 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 14:10

در نماشویی و شستشوی نما هر چقدر مقاله و مطلب تولید شود باز هم جا برای سخن گفتن بسیار است و دلیل این موضوع گستردگی و تخصصی بودن این حرفه پر تقاضا می باشد.

در این بخش از مجموعه مقالات نماشویی ساختمان به مبحثی خواهیم پرداخت که سوال بسیاری از افراد است و لازم دانستیم به صورت تجربی این مسئله را بررسی کنیم با ما همراه باشید.

در ایام مختلف سال پیش امده که ظاهر بیرونی ساختمان به قدری کثیف و ناپسند به نظر می رسد که از نگاه کردن به ان پرهیز می کنید و باعث نارضایتی شما می شود.

برای حل این مشکل روشی وجود دارد که برای مدت ها ظاهر ساختمان شما را در بالاترین کیفیت حفظ می کند که از ان تحت عنوان نماشویی با نانو یاد می کنند.

در این نوع نماشویی که با دستگاه سند بلاست انجام می شود پس از شستشوی نمای ساختمان و در پایان کار از مواد نانو برای حفظ کیفیت سنگ و کاربرد به عنوان یک لایه حفاظتی غیر قابل نفوذ استفاده می شود.

فصلی که معمولا برای نماشویی در بین متخصصان این حوزه در نظر گرفته شده است فصل پاییز و نزدیک بهار است زیرا در این زمان الاینده ها و الودگی ها بیشتر بوده و ریز گردها بیشتر به خورد ساختمان ها می رود و باران اسیدی و طوفان های همراه گرد و خاک از هر زمان دیگری بیشتر اتفاق می افتد.

در نماشویی و شستشوی نما مهمترین بخش تخصص و تجربه نماشور است و در مورد دوم مواد و دستگاهی است که به کار می رود.

متاسفانه افراد سودجو در این حرفه و شغل بسیار اند و با استفاده از مواد نامرغوب و دستگاه های فرسوده اغدام به شستشوی نما می کنند که نتیجه کار را در پایین ترین سطح رقم می زنند و باعث می شوند تا اعتماد برای نماشویی دوباره اتفاق نیوافتد.

نماشویی...
ما را در سایت نماشویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مبنا wash02 بازدید : 173 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 14:10